Za Bosch male kućanske uređaje kao što su usisavači, MUM kuhinjski roboti, blenderi, mikseri ili tosteri, kuhala za vodu ili aparati za filter kavu nudimo popravke naših stručnjaka u našim dobro opremljenim servisima i radionicama.
Provjerite mogućnosti rezervacije na ovoj stranici kako biste rezervirali popravak.
Obratite se Bosch pozivnom centru kako biste razjasnili kako naručiti popravak. Servisni stručnjaci će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema.
Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. je potreban za pripremu popravka u centralnoj radionici.
E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova.
Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka.
Nazovite 01 5520 888 i član našeg Bosch servisnog tima dodatno će vam pomoći pri naručivanju posjeta tehničara.
Naš pozivni centar je otvoren 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Uvijek se preporučuje da pogledate internetsku samopomoć kako biste identificirali grešku i pregledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete riješiti sami kako biste izbjegli nalog za popravak.
Ovisno o kvaru te starosti i statusu vašeg uređaja, naša služba za korisnike će izvršiti analizu i preporučiti je li servisni popravak prikladan. Dat ćemo vam savjet što je najbolje učiniti. U većini slučajeva, popravak će se preporučiti koliko je to tehnički i ekonomski isplativo. U konačnici, odluka o tome što će se dogoditi s vašim uređajem je na vama.
Naša služba za korisnike koristi samo originalne zamjenske rezervne dijelove – ne kopije ili rabljene dijelove.
Ako je vaš uređaj obuhvaćen uvjetima dvogodišnjeg jamstva proizvođača, popravak se ne naplaćuje. U slučaju da uređaj nije obuhvaćen jamstvom proizvođača, možete provjeriti poštene i transparentne cijene popravka. Naša služba za korisnike pažljivo prati cijene popravaka kako bi vam ponudila najbolju moguću vrijednost za novac.
<local price info>
Za naručivanje popravka stručnjaci servisa će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema. Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka. Ako vam je potrebna podrška za pronalaženje natpisne pločice, provjerite tražilicu natpisnih pločice gore u alatu za internetske rezervacije.
Služba za servis kućanskih uređaja Bosch pruža najbolju podršku za dugi životni vijek proizvoda tako da pruža usluge popravka i originalne rezervne dijelove. Te usluge jamče funkcionalnost vašeg uređaja tijekom duljeg razdoblja. Dugotrajan životni vijek uređaja značajno doprinosi zaštiti okoliša i klime.
Želimo prilagoditi našu internetsku stranicu vašim potrebama i željama. Potrebna nam je vaša pomoć oko toga, stoga vas molimo da odvojite minutu i ispunite kratku anketu. To će nam pomoći da našu internetsku stranicu učinimo boljom i transparentnijom.
Ako vam je potrebna pomoć pišite nam ili nas nazovite na 01/5520-888 .
Hvala vam!
Želimo prilagoditi našu internetsku stranicu vašim potrebama i željama. Potrebna nam je vaša pomoć oko toga, stoga vas molimo da odvojite minutu i ispunite kratku anketu. To će nam pomoći da našu internetsku stranicu učinimo boljom i transparentnijom.
Ako vam je potrebna pomoć pišite nam ili nas nazovite na 01/5520-888 .
Hvala vam!