Skip to content
Kućanski uređaji
Prijava / Registracija

Bosch usluge popravka svih vrsta velikih kućanskih uređaja

Moderna bijela kuhinja s prijenosnim računalom koje prikazuje Bosch usluhe popravka

Bosch postavlja jednake visoke standarde kvalitete za službu za korisnike kao i za kućanske uređaje. S mnogo godina iskustva i velikom servisnom mrežom služba za servis kućanskih uređaja Bosch sinonim je za pouzdanost, održivost i stručnost. Naši Bosch servisni stručnjaci popravljaju perilice posuđa, perilice rublja, pećnice, ploče za kuhanje, hladnjake ili zamrzivače. Bosch servisni tehničari će doći u vaš dom i analizirati eventualne štete te ispraviti sve greške na licu mjesta. Osim toga, doći će s ispravnim rezervnim dijelovima, ako je potrebno, te pružiti stručnost, savjete i podršku kako bi spriječili probleme u budućnosti.

Provjerite mogućnosti rezervacije na ovoj stranici kako biste rezervirali popravak za svoj Bosch kućanski aparat.

Mogućnosti popravka:

Naručite posjet tehničara putem interneta

Putem interneta možete rezervirati termin za popravak svog kućanskog uređaja u službi za servis kućanskih uređaja Bosch – brzo, jednostavno i 24 sata dnevno. Započnite rezervaciju putem interneta upisivanjem broja modela (E-Nr.) vašeg uređaja. Unesite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. potreban je za pripremu posjeta tehničara, npr. pružanje potrebnih rezervnih dijelova tehničaru.

Postupak za traženje broja modela (E-Nr.)

E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka.

Za korisnike mobilnih uređaja: Slikajte svoju natpisnu pločicu

Ako upotrebljavate svoj telefon, možete kliknuti ikonu kamere u donjem polju, zatim fotografirati tipsku pločicu i naš će sustav identificirati E-Nr i prenijeti točne podatke. Drugi korisnici mogu na svoje računalo prenijeti sliku pločice s oznakom, a zatim odabrati odgovarajuću datoteku tako da sustav može prepoznati E-Nr.

Započnite rezervaciju putem interneta unosom broja modela (E-Nr.)

Unesite E-Nr
Molimo vas provjerite unesene podatke
[global.common.msg.errorminlength]
The E-Nr. that you entered has not been recognised. Please re-check the E-Nr. and try again.
[global.common.msg.errorbadinput]
Broj modela (E-Nr) nije mogao biti prepoznat. Provjerite format učitane datoteke. Dopušteni su samo PNG i JPG.
Pojavio se tehnički problem. Molimo pokušajte ponovo ili upišite E-Nr. ručno.

Obratite se pozivnom centru službe za servis kućanskih uređaja Bosch kako biste naručili popravak

Obratite se pozivnom centru službe za servis kućanskih uređaja Bosch kako biste dogovorili posjet tehničara. Servisni stručnjaci će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema. Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. potreban je za pripremu posjeta tehničara, npr. pružanje potrebnih rezervnih dijelova tehničaru. E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka.

Ako vam je potrebna podrška za pronalaženje natpisne pločice, provjerite tražilicu natpisnih pločica u nastavku.

Pozivni centar službe za servis kućanskih uređaja Bosch

Nazovite 01 5520 888 i član našeg Bosch servisnog tima dodatno će vam pomoći pri naručivanju posjeta tehničara.

Naš pozivni centar je otvoren 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Imajte na umu da je naša internetska rezervacija za organiziranje posjeta tehničara dostupna 24 sata dnevno.

Riješavanje problema bez rezervacije popravka?

Tehničar razgovara s muškarcem i ženom u kuhinji.

Neki problemi s Bosch kućanskim uređajima mogu se riješiti bez potrebe za tehničarom, a naš odjeljak za rješavanje problema pomoći će vam riješiti niz uobičajenih problema koji se mogu pojaviti s vašim Bosch kućanskim uređajem.

Pogledajte naš odjeljak za rješavanje problema kako biste pronašli odgovore na uobičajena pitanja i probleme za vaš Bosch kućanski uređaj.

Često postavljana pitanja za popravke

Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?

Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?

Uvijek se preporučuje da pogledate internetsku samopomoć kako biste identificirali grešku i pregledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete riješiti sami kako biste izbjegli nalog za popravak.

Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?

Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?

Ovisno o kvaru te starosti i statusu vašeg uređaja, naša služba za korisnike će izvršiti analizu i preporučiti je li servisni popravak prikladan. Dat ćemo vam savjet što je najbolje učiniti. U većini slučajeva, popravak će se preporučiti koliko je to tehnički i ekonomski isplativo. U konačnici, odluka o tome što će se dogoditi s vašim uređajem je na vama. Za popravke za koje je potreban dolazak inženjera ako popravak nije moguć ili se ne preporučuje u slučajevima izvan jamstva, dobit ćete povrat novca za poziv pri kupnji novog Bosch kućanskog uređaja. Unutar jamstva će biti rješenja, kao što je zamjena vašeg uređaja.

Koji se dijelovi koriste za popravak?

Koji se dijelovi koriste za popravak?

Naša služba za korisnike koristi samo originalne zamjenske rezervne dijelove – ne kopije ili rabljene dijelove. Kako bi se pripremili na najbolji način, tehnički tim unaprijed analizira sve probleme kako bi osigurao da je inženjer opremljen zamjenskim rezervnim dijelovima koji će vjerojatno biti potrebni za dovršetak popravka.

Koliko će koštati popravak?

Koliko će koštati popravak?

Ako je vaš uređaj obuhvaćen uvjetima dvogodišnjeg jamstva proizvođača, popravak se ne naplaćuje. U slučaju da uređaj nije obuhvaćen jamstvom proizvođača, možete provjeriti poštene i transparentne cijene popravka. Naša služba za korisnike pažljivo prati cijene popravaka kako bi vam ponudila najbolju moguću vrijednost za novac.

<local price info>

Koji su podaci potrebni za naručivanje popravka?

Koji su podaci potrebni za naručivanje popravka?

Za naručivanje popravka stručnjaci servisa će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema. Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. potreban je za pripremu posjeta inženjera, npr. pružanje potrebnih rezervnih dijelova inženjeru. E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka. Ako vam je potrebna podrška za pronalaženje natpisne pločice, provjerite tražilicu natpisnih pločice gore u alatu za internetske rezervacije.

Kako usluga Bosch Home Appliances Service doprinosi zaštiti okoliša i klime?

Kako usluga Bosch Home Appliances Service doprinosi zaštiti okoliša i klime?

Usluga Bosch Home Appliances Service pruža najbolju podršku za dugi životni vijek proizvoda tako da pruža usluge popravka i originalne rezervne dijelove. Te usluge jamče funkcionalnost vašeg uređaja tijekom duljeg razdoblja. Dugotrajan životni vijek uređaja značajno doprinosi zaštiti okoliša i klime.

MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!