Bosch postavlja jednake visoke standarde kvalitete za službu za korisnike kao i za kućanske uređaje. S mnogo godina iskustva i velikom servisnom mrežom služba za servis kućanskih uređaja Bosch sinonim je za pouzdanost, održivost i stručnost. Naši Bosch servisni stručnjaci popravljaju perilice posuđa, perilice rublja, pećnice, ploče za kuhanje, hladnjake ili zamrzivače. Bosch servisni tehničari će doći u vaš dom i analizirati eventualne štete te ispraviti sve greške na licu mjesta. Osim toga, doći će s ispravnim rezervnim dijelovima, ako je potrebno, te pružiti stručnost, savjete i podršku kako bi spriječili probleme u budućnosti.
Provjerite mogućnosti rezervacije na ovoj stranici kako biste rezervirali popravak za svoj Bosch kućanski aparat.
Putem interneta možete rezervirati termin za popravak svog kućanskog uređaja u službi za servis kućanskih uređaja Bosch – brzo, jednostavno i 24 sata dnevno. Započnite rezervaciju putem interneta upisivanjem broja modela (E-Nr.) vašeg uređaja. Unesite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. potreban je za pripremu posjeta tehničara, npr. pružanje potrebnih rezervnih dijelova tehničaru.
E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka.
Za korisnike mobilnih uređaja: Slikajte svoju natpisnu pločicu
Ako upotrebljavate svoj telefon, možete kliknuti ikonu kamere u donjem polju, zatim fotografirati tipsku pločicu i naš će sustav identificirati E-Nr i prenijeti točne podatke. Drugi korisnici mogu na svoje računalo prenijeti sliku pločice s oznakom, a zatim odabrati odgovarajuću datoteku tako da sustav može prepoznati E-Nr.
Obratite se pozivnom centru službe za servis kućanskih uređaja Bosch kako biste dogovorili posjet tehničara. Servisni stručnjaci će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema. Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. potreban je za pripremu posjeta tehničara, npr. pružanje potrebnih rezervnih dijelova tehničaru. E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka.
Ako vam je potrebna podrška za pronalaženje natpisne pločice, provjerite tražilicu natpisnih pločica u nastavku.
Nazovite 01 5520 888 i član našeg Bosch servisnog tima dodatno će vam pomoći pri naručivanju posjeta tehničara.
Naš pozivni centar je otvoren 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Imajte na umu da je naša internetska rezervacija za organiziranje posjeta tehničara dostupna 24 sata dnevno.
Neki problemi s Bosch kućanskim uređajima mogu se riješiti bez potrebe za tehničarom, a naš odjeljak za rješavanje problema pomoći će vam riješiti niz uobičajenih problema koji se mogu pojaviti s vašim Bosch kućanskim uređajem.
Pogledajte naš odjeljak za rješavanje problema kako biste pronašli odgovore na uobičajena pitanja i probleme za vaš Bosch kućanski uređaj.
Uvijek se preporučuje da pogledate internetsku samopomoć kako biste identificirali grešku i pregledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete riješiti sami kako biste izbjegli nalog za popravak.
Ovisno o kvaru te starosti i statusu vašeg uređaja, naša služba za korisnike će izvršiti analizu i preporučiti je li servisni popravak prikladan. Dat ćemo vam savjet što je najbolje učiniti. U većini slučajeva, popravak će se preporučiti koliko je to tehnički i ekonomski isplativo. U konačnici, odluka o tome što će se dogoditi s vašim uređajem je na vama. Za popravke za koje je potreban dolazak inženjera ako popravak nije moguć ili se ne preporučuje u slučajevima izvan jamstva, dobit ćete povrat novca za poziv pri kupnji novog Bosch kućanskog uređaja. Unutar jamstva će biti rješenja, kao što je zamjena vašeg uređaja.
Naša služba za korisnike koristi samo originalne zamjenske rezervne dijelove – ne kopije ili rabljene dijelove. Kako bi se pripremili na najbolji način, tehnički tim unaprijed analizira sve probleme kako bi osigurao da je inženjer opremljen zamjenskim rezervnim dijelovima koji će vjerojatno biti potrebni za dovršetak popravka.
Ako je vaš uređaj obuhvaćen uvjetima dvogodišnjeg jamstva proizvođača, popravak se ne naplaćuje. U slučaju da uređaj nije obuhvaćen jamstvom proizvođača, možete provjeriti poštene i transparentne cijene popravka. Naša služba za korisnike pažljivo prati cijene popravaka kako bi vam ponudila najbolju moguću vrijednost za novac.
<local price info>
Za naručivanje popravka stručnjaci servisa će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema. Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. potreban je za pripremu posjeta inženjera, npr. pružanje potrebnih rezervnih dijelova inženjeru. E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka. Ako vam je potrebna podrška za pronalaženje natpisne pločice, provjerite tražilicu natpisnih pločice gore u alatu za internetske rezervacije.
Usluga Bosch Home Appliances Service pruža najbolju podršku za dugi životni vijek proizvoda tako da pruža usluge popravka i originalne rezervne dijelove. Te usluge jamče funkcionalnost vašeg uređaja tijekom duljeg razdoblja. Dugotrajan životni vijek uređaja značajno doprinosi zaštiti okoliša i klime.
Želimo prilagoditi našu internetsku stranicu vašim potrebama i željama. Potrebna nam je vaša pomoć oko toga, stoga vas molimo da odvojite minutu i ispunite kratku anketu. To će nam pomoći da našu internetsku stranicu učinimo boljom i transparentnijom.
Ako vam je potrebna pomoć pišite nam ili nas nazovite na 01/5520-888 .
Hvala vam!
Želimo prilagoditi našu internetsku stranicu vašim potrebama i željama. Potrebna nam je vaša pomoć oko toga, stoga vas molimo da odvojite minutu i ispunite kratku anketu. To će nam pomoći da našu internetsku stranicu učinimo boljom i transparentnijom.
Ako vam je potrebna pomoć pišite nam ili nas nazovite na 01/5520-888 .
Hvala vam!