Pametni telefon koji prikazuje vrijeme i sučelje "Connected by Home Connect", koji se drži u ruci na zamućenoj pozadini.

Spremni za vaš pametni dom. Pripremljeni za budućnost.

Neovisno o tome želite li provjeriti sadržaj vašeg hladnjaka dok kupujete namirnice, skuhati kavu iz kreveta ili unaprijed zagrijati pećnicu dok se vozite kući, Home Connect nudi vam potpunu kontrolu nad vašim kućanskim uređajima Bosch. Osim toga, stalno dodajemo nove korisne funkcije i usluge kako bismo pripremili vaš dom za budućnost već danas.

Loading

Kako spojiti svoj uređaj s Home Connect aplikaciju?

1. Preuzmite Home Connect App na vaš mobilni uređaj ili tablet.

2. Registrirajte se u Home Connect ili se prijavite s postojećim računom.

3. Pronađite vaš kućanski uređaj. Odaberite "Vodič za početak s QR kodom" i skenirajte QR kod.

4. Aktivirajte Home Connect na vašem kućanskom uređaju.

Od sada vaši kućanski uređaji imaju pravo glasa u kućanstvu.

Svi znamo da je komunikacija ključna za bezbrižan svakodnevni život. Sada vam rastući broj Boschevih kućanskih uređaja s funkcijom Home Connect dodatno olakšava život. Osmišljen kao otvoreni sustav, Home Connect dodatno unapređuje vaše iskustvo s proizvodom jer uključuje nove usluge i funkcije. Na primjer, zahvaljujući našem partnerstvu s tvrtkom „HelloFresh” možete prenijeti njihove recepte za jela izravno u Boschevu pećnicu koja zatim automatski odabire idealne postavke kuhanja za postizanje savršenih rezultata. Tako možete više vremena posvetiti važnijim stvarima u životu, kao što je kvalitetan razgovor.

Perilica rublja u modernom dnevnom boravku s minimalističkim namještajem i dekorom.

Pametni kućanski uređaji donose znanje – i wow efekt.

Bilo da planirate cijelu pametnu kuhinju ili samo trebate zamijeniti jedan uređaj, odabir kućanskih aparata s Wi-Fi povezivanjem jednostavan je i praktičan način da si olakšate kućanske poslove.

Istražite naš asortiman proizvoda.

Kuhinjska jedinica prikazuje dobro opskrbljeni hladnjak/zamrzivač s otvorenim vratima.

Pametni hladnjaci i zamrzivači

Uz naše pametne rashladne uređaje, ne samo da ćete svježe namirnice čuvati pod savršenim uvjetima, već ćete dobivati i push obavijesti ako dođe do naglog porasta temperature – što može upućivati na nestanak struje ili otvorena vrata hladnjaka.

A to je samo početak onoga što Bosch Home Connect hladnjake i zamrzivače čini pametnim izborom.

Pametne perilice rublja i sušilice

Naši povezani uređaji za pranje rublja uklanjaju složenost njege tkanina. U aplikaciji Bosch Home Connect možete provjeriti status svojih pametnih uređaja i vidjeti koliko je vremena preostalo do završetka ciklusa, čak i kada niste kod kuće. Imate li puno ponavljajućih zadataka, poput tjednog pranja ručnika? Spremite program u favorite i uvijek ćete ga brzo pronaći.

Dvije perilice rublja postavljene uz jedinicu umivaonika u kupaonici. Na vrhu lijeve perilice posložena su dva zelena ručnika.
Osoba drži pametni telefon u kuhinji, a u pozadini je otvorena perilica posuđa. U aplikaciji Bosch Home Connect otvoren je Program Assistant.

Pametne perilice posuđa

Od slanja push obavijesti u aplikaciji kada vam ponestane tableta za perilicu do optimizacije potrošnje vode i električne energije, vaša Bosch perilica posuđa radi mnogo više od samog pranja prljavog posuđa. Zamislite je kao vašeg pametnog kućnog pomoćnika za sve što se tiče pribora za jelo, tanjura i posuđa za kuhanje.

Pametne aparati za kavu

Zahvaljujući Bosch Home Connectu, vaša aparat za kavu može početi pripremati prvu šalicu kofeina prije nego što uopće ustanete iz kreveta. A nije samo na vama da brine. Na sljedećem obiteljskom okupljanju možete napraviti playlistu kava sa svim narudžbama koju će vaš pametni kuhinjski uređaj pratiti i pripremati. Zatim u aplikaciji provjerite čiju omiljenu kavu trenutno sprema.

Serija 8 VeroCafe potpuno automatski aparat za kavu s raznim kavama u modernoj kuhinji.
iPad postavljen na kuhinjski otok, prikazuje recept, a u pozadini su integrirane pećnice koje upotpunjuju prizor.

Pametne pećnice

Što je za večeru? Pitajte svoju pametno povezanu pećnicu. Predložit će vam brze i jednostavne ideje za obroke tijekom radnih dana, kao i što poslužiti na večeri kako biste impresionirali goste. Aplikacija Bosch Home Connect nudi bogatu zbirku recepata za istraživanje, a idealne postavke možete izravno prenijeti na svoj pametni kuhinjski uređaj. Trebate postaviti tajmere? Nema ništa jednostavnije. Zapravo, uvijek možete pratiti tijek pripreme jela u aplikaciji. Još jedan način na koji Bosch osigurava savršene rezultate, unaprijed programirane.

Pametne ploče za kuhanje i kuhinjski aspiratori

Bosch ploče za kuhanje i kuhinjski aspiratori idu zajedno kao jednostavnost i nedjeljno jutro. Ovi pametni kuhinjski uređaji surađuju putem aplikacije Bosch Home Connect. Dok senzor na ploči održava savršenu temperaturu za vaš doručak, aspirator se automatski aktivira čim detektira kuhinjske pare. A potom se sam isključi.

Ruka drži pametni telefon na kojem su prikazane postavke aspiratora. U pozadini, tava stoji na ploči za kuhanje, upotpunjujući kuhinjski ambijent.

Aplikacijski – apsolutno fantastične značajke.

Povežite se s našim partnerima i prilagodite Home Connect sebi.

Praktičnost susreće bezgranične mogućnosti. Zahvaljujući mreži partnera u našem sustavu Home Connect, uključiti možete mnogo toga, od glasovnih pomoćnika i pametnih rješenja za upravljanje potrošnjom energije do IFTTT automatizacije (tzv. sustav za automatizaciju repetitivnih zadataka). Izbor je na vama. Zato upregnite svoju maštu dok stvarate nove rutine za svoju još jednostavniju svakodnevicu.

Fotografija snimljena iz hodnika prema ulaznim vratima, a sa strane se nalazi šank na kojem je pametni zvučnik. U kutu vidimo praktičan stalak za kišobrane i uredno ovješene kapute.

Glasovno upravljanje.

Postavite glasovne naredbe koje će vam pomoći u obavljanju svakodnevnih zadataka poput pokretanja perilice posuđa ili pripreme šalice omiljene kave bez puno muke.

Netko drži mobilni uređaj pred kuhinjom snimajući otvorenu perilicu posuđa. Na zaslonu telefona prikazuje se poruka „if this then that” upotpunjujući scenu daškom suvremene praktičnosti.

Prilagodite svoj pametan dom uz IFTTT™.

Stvorite samo svoje rutine. Postavite primjerice paljenje svjetala kada završite večerati ili si pustite omiljenu pjesmu kada je kava pripremljena.

Često postavljana pitanja o funkciji Home Connect.

Kako se mogu registrirati u aplikaciji Home Connect?

Preuzmite aplikaciju Home Connect i u njoj registrirajte svoj korisnički račun.

Kako mogu povezati svoj kućanski uređaj s aplikacijom Home Connect?

Svoj uređaj s funkcijom Home Connect možete povezati spajanjem na svoju Wi-Fi mrežu i skeniranjem dodijeljenoga QR koda. Pronaći ćete ga na priloženom Vodiču za brzi početak. Ako nemate ovaj dokument, samo pritisnite opciju „Nemam tiskani vodič” i upišite svoj E-Nr. broj. Ili upotrijebite Vodič za povezivanje na mrežnoj stranici funkcije Home Connect kako biste pronašli QR kod za svoj uređaj.

Zašto se moj Home Connect uređaj ne pojavljuje tijekom uparivanja?

Provjerite je li vaš mobilni uređaj povezan s istom Wi-Fi mrežom na koju je povezan i vaš Home Connect kućanski uređaj. Ako se radi o napi i ploči za kuhanje, provjerite jesu li obje povezane s vašim Home Connect korisničkim računom. Ako vaš ruter ima mogućnost zasebnog spajanja na mrežu s dvostrukim frekvencijskim pojasom, provjerite jesu li nazivi tih dviju mreža različiti. Upotrebljavate li pojačivače Wi-Fi signala, provjerite razlikuje li se naziv pojačivača u odnosu na naziv rutera koji uparujete s pojačivačem.

Zašto se moj Home Connect uređaj ne povezuje s mojom Wi-Fi mrežom nakon njegova povezivanja s aplikacijom Home Connect?

Ako aplikacija Home Connect vašem Home Connect uređaju pošalje netočne vjerodajnice, vaš se uređaj neće moći povezati s vašom Wi-Fi mrežom. Pokušajte s opcijom zaboravljanja mreže na vašem uređaju te se ponovno povežite kako biste bili sigurni da ste unijeli ispravnu lozinku.

Izgubio/izgubila sam upute dobivene s mojim Home Connect uređajem, gdje ih mogu pronaći?

Ako ne možete pristupiti dobivenim uputama, potražite ih na mrežnome mjestu ovdje. .

Ili, ako vam je poznat E-Nr. broj vašeg uređaja, tijekom postupka uparivanja pritisnite gumb „Nemam tiskani vodič” i upišite ovaj E-Nr. broj kako biste upute pročitali u aplikaciji.

Koje korake trebam slijediti pri uparivanju svojega Home Connect uređaja?

Pozorno slijedite Vodič za instalaciju funkcije Home Connect koji ste dobili sa svojim uređajem. Za svaki je uređaj potrebno slijediti različite korake. Ove korake možete pronaći i u aplikaciji Home Connect tijekom postupka uparivanja.

Zašto se aplikacija Home Connect ne povezuje s mojom Wi-Fi mrežom?

Neki uređaji pretražit će mreže u blizini s aktivnom internetskom vezom; tijekom postupka uparivanja vaš će se mobilni uređaj povezati s Wi-Fi mrežom na koju je spojen kućanski uređaj radi prijenosa vjerodajnica. Budući da kućanski uređaj nije povezan s internetom, mobilni uređaj prebacit će se na drugu mrežu na kojoj postoji aktivna veza s internetom, čime će se postupak uparivanja prekinuti. Kako do toga ne bi došlo, uključite Zrakoplovni način te zatim uđite u Wi-Fi postavke svojeg mobilnog uređaja te ondje ponovno uključite Wi-Fi povezivanje i provjerite jeste li povezani s Wi-Fi mrežom svojeg rutera.

Zašto Home Connect uparivanje ne uspijeva nakon povezivanja s mojom Wi-Fi mrežom?

Provjerite možete li pristupiti mreži s nekog drugog mobilnog uređaja u svojem domu. Za provjeru vaše internetske veze nemojte upotrebljavati mobilni podatkovni promet. Provjerite postoji li na mjestu ugradnje kućanskog uređaja jaka i stabilna veza s mrežom.

Zašto se moja Wi-Fi mreža ne pojavljuje u aplikaciji Home Connect?

Isključite svoje rutere iz utičnice (isto tako i pojačivače signala / Wi-Fi repetitore) i uvjerite se da njihove lampice ne svijetle. Ostavite ih isključene iz utičnice 30 sekundi te ih zatim ponovno uključite u struju. Pričekajte dok se vaš ruter potpuno ponovno pokrene i provjerite vezu s nekim drugim mobilnim uređajem. Više informacija potražite u korisničkom priručniku svojeg rutera.

Aplikacija Home Connect i dalje ne radi, što mogu učiniti?

Deinstalirajte aplikaciju Home Connect te zatim preuzmite i ponovno instalirajte njezinu najnoviju verziju. Potom ponovno pokrenite svoj mobilni uređaj i iznova započnite s postupkom uparivanja.

Moj se Home Connect kućanski uređaj i dalje ne uparuje, što mogu učiniti?

Svoj biste Home Connect kućanski uređaj trebali vratiti na tvorničke postavke. U uputama za uporabu i održavanje kućanskog uređaja pronađite upute za vraćanje svojeg uređaja na tvorničke postavke.

Postoje li minimalni tehnički zahtjevi kojima moj Wi-Fi ruter mora udovoljavati?

Sustav Home Connect radi sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu pod uvjetom da nisu stariji od pet godina (procijenjeno). Iz sigurnosnih je razloga na Wi-Fi mrežama potrebno omogućiti šifriranje veze (WPA ili WPA2 šifriranje). Ako vaša Wi-Fi mreža nema omogućeno šifriranje veze, nećete moći registrirati svoj kućanski uređaj.

U aplikaciji se pojavljuje kod pogreške. Što on znači?

Detaljne opise i upute za otklanjanje poteškoća možete pronaći na mrežnoj stranici sustava Home Connect. Pogledajte sve kodove pogrešaka.

Štiti li sustav Home Connect moje podatke?

Kako bi zaštitio vaše dragocjene podatke, sustav Home Connect radi samo sa šifriranim Wi-Fi mrežama. Na taj je način upotreba sustava Home Connect najsigurnija moguća za korisnika. U to su uključene i redovite provjere sustava radi zaštite sustava od upada profesionalnih hakera.

Za koje je operativne sustave dostupna aplikacija Home Connect?

Aplikacija Home Connect dostupna je za sustave iOS i Android.

Koji Bosch kućanski uređaji podržavaju aplikaciju Home Connect?

Dok pregledavate proizvode na mrežnim stranicama tvrtke Bosch, među postavkama filtra odaberite opciju Pametni uređaj i prikazat će vam se kućanski uređaji kompatibilni sa sustavom Home Connect.

Možete provjeriti i je li funkcija Home Connect navedena na stranici nekog specifičnog uređaja na mreži. U korisničkom priručniku svojega kućanskog uređaja možete provjeriti je li opremljen funkcijom Home Connect.

Ikona u obliku siluete čovjeka, pokraj njega znak "plus". Simbol označava registraciju na MyBosch aplikaciju.
MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Kockasta ikona svijetlo sive boje na kojoj piše tekst: "Bosch Home Appliances Service" što je oznaka za servis.
Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Bedž ikona s tekstom ispod bedža: "Experience Bosch", što u prijevodu znači: "Iskusi Bosch"
Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Bedž ikona u obliku ikone lokacije na karti, s tekstom ispod: "Find A Dealer" što u prijevodu znači: "Pronađi trgovca"
Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!