Aparat za kavu sa staklenim vrčem i šalicom kave na drvenom stolu.

Pripremili smo odgovore koji će vam pomoći u slučaju problema s aparatom za kavu.

Voda ne protječe ispravno kroz vaš aparat za kavu? Okus kave nije tako dobar kao nekada? Ovdje ćete pronaći pregled svih pitanja i odgovora o vašem aparatu za kavu. Saznajte kako riješiti manje probleme i kako jednostavno doći do stručne pomoći od naše službe za popravak.

Pripremili smo odgovore koji će vam pomoći u slučaju problema s aparatom za kavu.

Bosch aparat za kavu s mlinom, upravljačkom pločom i šalicom za espresso na bijeloj površini.

Servisni asistent

Boschev servisni asistent omogućuje vam potpuni pristup mnogim servisnim ponudama i informacijama dostupnima za vaš kućanski uređaj.

Korisnički priručnik

U našim priručnicima pronaći ćete vrijedne informacije o pokretanju vašeg kućanskog uređaja i daljnjem upravljanju uređajem.

Dogovor popravka

Ako imate kakvih problema s vašim kućanskim uređajem, ne postoji lakši način da ga ponovno dovedete u radno stanje od dogovora posjeta naše stručne službe za popravke.

Kontakt i informacije

Naši iskusni stručnjaci za kućanske uređaje imaju odgovore na sva vaša pitanja putem dežurne servisne telefonske službe.

MyBosch

MyBosch je najbolji način da saznate više o svojem kućanskom uređaju. Izradite svoj osobni račun i pronaći ćete korisne savjete za veću učinkovitost i produljenje uporabnog vijeka vašeg kućanskog uređaja.

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Bosch logo s natpisom 'Technik fürs Leben' u crvenom tekstu, na sivoj pozadin
Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.