Problemi s aparatom za kavu. Što sada?

Imate problema s aparatom za kavu i želite ponovno uživati u aromi svježe kave? Možda grijač na vašem aparatu za kavu ne radi ili je nešto pošlo po krivu tijekom uklanjanja kamenca. Ne brinite, imamo dobre vijesti. U jamstvenom razdoblju od 24 mjeseca nakon datuma kupnje besplatno ćemo popraviti vaš uređaj.

Ako želite izbjeći oštećenje svojeg uređaja tijekom uklanjanja kamenca, pridržavajte se uputa u priručniku i kad god je to moguće, upotrijebite posebno sredstvo za uklanjanje kamenca umjesto agresivnih sredstava za čišćenje u kućanstvu.

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Pomoć već stiže.

Dogovorite posjet na datum i vrijeme koje vam odgovara.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.