Općenito
SingleKey ID je platforma identiteta za jedinstvenu prijavu koja vam omogućuje pristup određenim aplikacijama i internetskim stranicama različitih brendova s jednim korisničkim imenom i lozinkom. SingleKey ID ne može pristupiti nikakvim osobnim podacima pohranjenim na vašim računima koje koristite za određene partnere.
Uz SingleKey ID možete se prijaviti u određene aplikacije i internetske stranice tvrtke Bosch i njezinih partnerskih brendova s jednim korisničkim imenom i lozinkom. Drugim riječima, pruža vam nesmetan pristup određenim područjima nakon prijave, kao što su internetske usluge, aplikacije, uređaji te informacije o proizvodima i jamstva.
Ako već imate račun MyBosch ili kod nekog drugog partnerskog brenda koji koristi SingleKey ID, uvjerite se da prilikom stvaranja SingleKey ID upotrijebite istu adresu e-pošte. Potrebna vam je pomoć?
Svoj SingleKey ID možete koristiti za prijavu na Bosch internetske stranice i Bosch aplikacije, kao i na internetske stranice i aplikacije partnerskih brendova. Vaš račun kod svakog partnera aktivira se tek nakon što se prvi put prijavite na njihovu internetsku stranicu ili aplikaciju sa svojim SingleKey ID. Ne morate stvoriti poseban račun sa svakim partnerom. Međutim, možda ćete morati navesti dodatne informacije u svom profilu kod nekih partnera da biste koristili određene usluge ili aplikacije.
Nakon kreiranja SingleKey ID, bit ćete upitani imate li već Bosch račun ili račun partnerskog brenda. Odgovorite da imate i kada se to od vas zatraži, unesite adresu e-pošte povezanu s vašim starim računom. Sada biste trebali primiti poruku e-pošte s poveznicom za potvrdu. Kliknite na tu poveznicu da biste uspješno spojili svoj stari Bosch ili partnerski račun sa svojim SingleKey ID računom.
Ne, za prijavu s vašim SingleKey ID potrebna je internetska veza.
Pregled brendova koji podržavaju SingleKey ID možete pronaći ovdje .
SingleKey ID je isključivo platforma identiteta koja vam omogućuje prijavu na internetske stranice i aplikacije mnogih različitih brendova, s jednim skupom podataka za prijavu. Sve ostale značajke, sadržaj, usluge itd. pružaju brendovi koje sudjeluju i mogu se razlikovati ovisno o dostupnosti i lokaciji.
SingleKey ID je usluga koju potrošači koriste za pristup internetskom sadržaju i uslugama koje pružaju partnerski brendovi. Za više informacija molimo pogledajte uvjete upotrebe .
Da, vaš SingleKey ID može se koristiti za prijavu u aplikaciju Home Connect. Da biste koristili određene funkcije aplikacije Home Connect, najprije morate upariti svoje kompatibilne pametne proizvode s aplikacijom.
Ne nužno. Određene partnerske internetske stranice, aplikacije, internetske trgovine i usluge možda ne koriste ili još ne koriste SingleKey ID.
Računi i postavke
1. Stvorite račun klikom ovdje .
2. Unesite svoju adresu e-pošte, postavite lozinku i navedite neke osobne podatke. Zatim ćete dobiti poruku e-pošte s poveznicom za aktivaciju.
3. Kliknite poveznicu za aktivaciju u poruci e-pošte kako biste aktivirali svoj SingleKey ID. To morate učiniti još isti dan ili će poveznica isteći.
4. Dovršite postupak prijavom sa svojim SingleKey ID podacima (adresa e-pošte i lozinka).
5. Bit ćete preusmjereni na aplikaciju ili internetsku stranicu s koje ste izvorno došli.
Svoj SingleKey ID možete izbrisati ovdje . Ako izbrišete svoj SingleKey ID, zahtjev za brisanje vašeg računa poslat će se na Bosch i sve partnerske brendove kojima ste pristupili uz pomoć SingleKey ID. To može uzrokovati gubitak podataka na svim vašim povezanim računima. Ovisno o aplikaciji ili internetskoj stranici, to može uključivati dokumente kao što su jamstveni certifikati i fakture, kao i rutine pametnog doma ili podatke o povijesti pametnog uređaja.
Prije brisanja vašeg SingleKey ID, napravite sigurnosnu kopiju ili preuzmite sve informacije koje želite zadržati.
Prijavite se na internetsku stranicu SingleKey ID . Idite na odjeljak "Moj profil" i kliknite "Promijeni lozinku".
Prijavite se na internetsku stranicu SingleKey ID . Idite na odjeljak "Moj profil" gdje možete promijeniti svoje osobne podatke. Neki od vaših podataka mogu biti čuvani od strane partnera i dostupni su samo putem relevantne internetske stranice ili aplikacije partnera.
Prijavite se na internetsku stranicu SingleKey ID . Idite na odjeljak "Moj profil" i kliknite "Promijeni adresu e-pošte".
Trenutno ćete morati stvoriti dva različita SingleKey ID, svaki s različitom adresom e-pošte, ako želite jedan za poslovnu, a drugi za osobnu upotrebu.
Rješavanje problema
Idite na stranicu za prijavu na SingleKey ID i odaberite "Zaboravio/la sam lozinku".
Provjerite sljedeće:
- Uvjerite se da ste ispravno unijeli svoju adresu e-pošte i lozinku.
- Provjerite internetsku vezu. Na mobilnom uređaju potrebna vam je internetska veza s najmanje dvije signalne trake i EDGE veza (označena s "E" na traci).
- Zadnja mogućnost je ponovno postavljanje lozinke.
Obratite se Bosch službi za korisnike ili službi za korisnike odgovarajućeg partnerskog brenda.
- Pričekajte najmanje 15 minuta da našem sustavu damo dovoljno vremena da pošalje poruku e-pošte s potvrdom.
- Provjerite internetsku vezu. Na mobilnom uređaju potrebna vam je internetska veza s najmanje dvije signalne trake i EDGE veza (označena s "E" na traci).
- Provjerite imate li nove poruke u pristigloj pošti adrese e-pošte koju ste unijeli. Ne zaboravite provjeriti mapu SPAM ili "nepoznato".
Prije pokretanja SingleKey ID, primili ste poruku e-pošte od MyBosch ili partnerskog branda koja je najavila promjenu. Adresa e-pošte na koju je ta poruka bila poslana odgovara vašem partnerskom računu. Kako biste osigurali da u budućnosti možete pristupiti svojim podacima na svom partnerskom računu/računima, koristite istu adresu e-pošte za stvaranje svog SingleKey ID. Ako niste primili e-poštu s najavom promjene ili ste je izbrisali, obratite se na Bosch tim službe za korisnike ili službu za korisnike odgovarajućeg partnerskog brenda.
Pravo i privatnost
Vaši osobni podaci za SingleKey ID pohranjeni su na sigurnim poslužiteljima u Europi. SingleKey ID ne pohranjuje osobne podatke koje prikupljaju i koriste partnerske internetske stranice, aplikacije, proizvodi i usluge. Ako imate pitanja o pohrani i sigurnosti tih podataka, obratite se odgovarajućem partneru.
Vaši su podaci pohranjeni i zaštićeni u skladu s visokim regulativnim standardima. SingleKey ID u potpunosti je usklađen s Europskom općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR). Za više informacija pogledajte naša pravila o privatnosti .
Osobnim podacima koje SingleKey ID pohranjuje možete upravljati ovdje .
Međutim, SingleKey ID prvenstveno sadrži podatke koji se odnose na vaš digitalni identitet. Za pristup i upravljanje podacima koje pohranjuju partneri koji koriste SingleKey ID, posjetite odgovarajuću internetsku stranicu partnera ili kontaktirajte podršku partnera.
Osobni podaci na vašim partnerskim računima neće se prenositi niti dijeliti među SingleKey ID partnerima. SingleKey ID isključivo korisnicima pruža pristup internetskim stranicama, aplikacijama i uslugama tvrtke Bosch i partnerskih brendova. SingleKey ID dijeli vaše osobne podatke s partnerom tek nakon što se prvi put prijavite s tim partnerom.
Ne, informacije pohranjene na vašim partnerskim računima (uključujući poslovne podatke) neće se prenijeti na SingleKey ID. SingleKey ID omogućuje vam da se prijavite i dobijete pristup svom računu kod tvrtke Bosch i partnerskih brendova. Ne pohranjuje nikakve podatke na vaše račune, uključujući poslovne podatke koje prikuplja partner. Kako biste pristupili svojim poslovnim podacima, prijavite se na odgovarajuće račune partnera upotrebom SingleKey ID.