Općenito

Što je SingleKey ID?

SingleKey ID je platforma identiteta za jedinstvenu prijavu koja vam omogućuje pristup određenim aplikacijama i internetskim stranicama različitih brendova s jednim korisničkim imenom i lozinkom. SingleKey ID ne može pristupiti nikakvim osobnim podacima pohranjenim na vašim računima koje koristite za određene partnere.

Zašto koristiti SingleKey ID?

Uz SingleKey ID možete se prijaviti u određene aplikacije i internetske stranice tvrtke Bosch i njezinih partnerskih brendova s jednim korisničkim imenom i lozinkom. Drugim riječima, pruža vam nesmetan pristup određenim područjima nakon prijave, kao što su internetske usluge, aplikacije, uređaji te informacije o proizvodima i jamstva.

Što moram imati na umu prilikom kreiranja SingleKey ID?

Ako već imate račun MyBosch ili kod nekog drugog partnerskog brenda koji koristi SingleKey ID, uvjerite se da prilikom stvaranja SingleKey ID upotrijebite istu adresu e-pošte. Potrebna vam je pomoć?

Moram li stvoriti novi račun sa svakim partnerskim brendom?

Svoj SingleKey ID možete koristiti za prijavu na Bosch internetske stranice i Bosch aplikacije, kao i na internetske stranice i aplikacije partnerskih brendova. Vaš račun kod svakog partnera aktivira se tek nakon što se prvi put prijavite na njihovu internetsku stranicu ili aplikaciju sa svojim SingleKey ID. Ne morate stvoriti poseban račun sa svakim partnerom. Međutim, možda ćete morati navesti dodatne informacije u svom profilu kod nekih partnera da biste koristili određene usluge ili aplikacije.

Koristio/la sam različite adrese e-pošte za izradu računa s različitim partnerskim brendovima. Kako kreirati SingleKey ID?

Nakon kreiranja SingleKey ID, bit ćete upitani imate li već Bosch račun ili račun partnerskog brenda. Odgovorite da imate i kada se to od vas zatraži, unesite adresu e-pošte povezanu s vašim starim računom. Sada biste trebali primiti poruku e-pošte s poveznicom za potvrdu. Kliknite na tu poveznicu da biste uspješno spojili svoj stari Bosch ili partnerski račun sa svojim SingleKey ID računom.

Mogu li koristiti svoj SingleKey ID kad nisam povezan/a na internet?

Ne, za prijavu s vašim SingleKey ID potrebna je internetska veza.

Gdje mogu koristiti svoj SingleKey ID?

Pregled brendova koji podržavaju SingleKey ID možete pronaći ovdje .

Koje značajke pruža SingleKey ID? Koje pružaju partneri?

SingleKey ID je isključivo platforma identiteta koja vam omogućuje prijavu na internetske stranice i aplikacije mnogih različitih brendova, s jednim skupom podataka za prijavu. Sve ostale značajke, sadržaj, usluge itd. pružaju brendovi koje sudjeluju i mogu se razlikovati ovisno o dostupnosti i lokaciji.

Kakav je odnos između SingleKey ID i partnerskih brendova?

SingleKey ID je usluga koju potrošači koriste za pristup internetskom sadržaju i uslugama koje pružaju partnerski brendovi. Za više informacija molimo pogledajte uvjete upotrebe .

Mogu li koristiti svoj SingleKey ID za aplikaciju Home Connect?

Da, vaš SingleKey ID može se koristiti za prijavu u aplikaciju Home Connect. Da biste koristili određene funkcije aplikacije Home Connect, najprije morate upariti svoje kompatibilne pametne proizvode s aplikacijom.

Koriste li sve ponude i grupe proizvoda partnera SingleKey ID?

Ne nužno. Određene partnerske internetske stranice, aplikacije, internetske trgovine i usluge možda ne koriste ili još ne koriste SingleKey ID.

Računi i postavke

Kako stvoriti SingleKey ID?

1. Stvorite račun klikom ovdje .

2. Unesite svoju adresu e-pošte, postavite lozinku i navedite neke osobne podatke. Zatim ćete dobiti poruku e-pošte s poveznicom za aktivaciju.

3. Kliknite poveznicu za aktivaciju u poruci e-pošte kako biste aktivirali svoj SingleKey ID. To morate učiniti još isti dan ili će poveznica isteći.

4. Dovršite postupak prijavom sa svojim SingleKey ID podacima (adresa e-pošte i lozinka).

5. Bit ćete preusmjereni na aplikaciju ili internetsku stranicu s koje ste izvorno došli.

Kako mogu izbrisati svoj SingleKey ID? Što će se dogoditi s mojim podacima koje pohranjuje SingleKey ID, Bosch i partnerski brendovi kada ih izbrišem?

Svoj SingleKey ID možete izbrisati ovdje . Ako izbrišete svoj SingleKey ID, zahtjev za brisanje vašeg računa poslat će se na Bosch i sve partnerske brendove kojima ste pristupili uz pomoć SingleKey ID. To može uzrokovati gubitak podataka na svim vašim povezanim računima. Ovisno o aplikaciji ili internetskoj stranici, to može uključivati dokumente kao što su jamstveni certifikati i fakture, kao i rutine pametnog doma ili podatke o povijesti pametnog uređaja.

Prije brisanja vašeg SingleKey ID, napravite sigurnosnu kopiju ili preuzmite sve informacije koje želite zadržati.

Kako mogu promijeniti ili ponovno postaviti svoju lozinku?

Prijavite se na internetsku stranicu SingleKey ID . Idite na odjeljak "Moj profil" i kliknite "Promijeni lozinku".

Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke?

Prijavite se na internetsku stranicu SingleKey ID . Idite na odjeljak "Moj profil" gdje možete promijeniti svoje osobne podatke. Neki od vaših podataka mogu biti čuvani od strane partnera i dostupni su samo putem relevantne internetske stranice ili aplikacije partnera.

Kako mogu promijeniti svoju adresu e-pošte?

Prijavite se na internetsku stranicu SingleKey ID . Idite na odjeljak "Moj profil" i kliknite "Promijeni adresu e-pošte".

Mogu li svoj SingleKey ID podijeliti na poslovnu i osobnu upotrebu?

Trenutno ćete morati stvoriti dva različita SingleKey ID, svaki s različitom adresom e-pošte, ako želite jedan za poslovnu, a drugi za osobnu upotrebu.

Rješavanje problema

Zaboravio/la sam lozinku.

Idite na stranicu za prijavu na SingleKey ID i odaberite "Zaboravio/la sam lozinku".

Ne mogu se prijaviti sa svojim SingleKey ID.

Provjerite sljedeće:

  • Uvjerite se da ste ispravno unijeli svoju adresu e-pošte i lozinku.
  • Provjerite internetsku vezu. Na mobilnom uređaju potrebna vam je internetska veza s najmanje dvije signalne trake i EDGE veza (označena s "E" na traci).
  • Zadnja mogućnost je ponovno postavljanje lozinke.
Nisam primio/la poruku e-pošte s potvrdom nakon stvaranja svog SingleKey ID.
  • Pričekajte najmanje 15 minuta da našem sustavu damo dovoljno vremena da pošalje poruku e-pošte s potvrdom.
  • Provjerite internetsku vezu. Na mobilnom uređaju potrebna vam je internetska veza s najmanje dvije signalne trake i EDGE veza (označena s "E" na traci).
  • Provjerite imate li nove poruke u pristigloj pošti adrese e-pošte koju ste unijeli. Ne zaboravite provjeriti mapu SPAM ili "nepoznato".
Ne znam koju sam adresu e-pošte upotrijebio/la za svoj MyBosch račun.

Prije pokretanja SingleKey ID, primili ste poruku e-pošte od MyBosch ili partnerskog branda koja je najavila promjenu. Adresa e-pošte na koju je ta poruka bila poslana odgovara vašem partnerskom računu. Kako biste osigurali da u budućnosti možete pristupiti svojim podacima na svom partnerskom računu/računima, koristite istu adresu e-pošte za stvaranje svog SingleKey ID. Ako niste primili e-poštu s najavom promjene ili ste je izbrisali, obratite se na Bosch tim službe za korisnike ili službu za korisnike odgovarajućeg partnerskog brenda.

Pravo i privatnost

Gdje su pohranjeni moji osobni podaci i kako su zaštićeni?

Vaši osobni podaci za SingleKey ID pohranjeni su na sigurnim poslužiteljima u Europi. SingleKey ID ne pohranjuje osobne podatke koje prikupljaju i koriste partnerske internetske stranice, aplikacije, proizvodi i usluge. Ako imate pitanja o pohrani i sigurnosti tih podataka, obratite se odgovarajućem partneru.

Jesu li moji osobni podaci zaštićeni uz SingleKey ID?

Vaši su podaci pohranjeni i zaštićeni u skladu s visokim regulativnim standardima. SingleKey ID u potpunosti je usklađen s Europskom općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR). Za više informacija pogledajte naša pravila o privatnosti .

Gdje mogu vidjeti koje je osobne podatke SingleKey ID pohranio o meni?

Osobnim podacima koje SingleKey ID pohranjuje možete upravljati ovdje .

Međutim, SingleKey ID prvenstveno sadrži podatke koji se odnose na vaš digitalni identitet. Za pristup i upravljanje podacima koje pohranjuju partneri koji koriste SingleKey ID, posjetite odgovarajuću internetsku stranicu partnera ili kontaktirajte podršku partnera.

Imaju li svi partneri pristup mojim osobnim podacima?

Osobni podaci na vašim partnerskim računima neće se prenositi niti dijeliti među SingleKey ID partnerima. SingleKey ID isključivo korisnicima pruža pristup internetskim stranicama, aplikacijama i uslugama tvrtke Bosch i partnerskih brendova. SingleKey ID dijeli vaše osobne podatke s partnerom tek nakon što se prvi put prijavite s tim partnerom.

Hoće li se moji poslovni podaci prenijeti na SingleKey ID?

Ne, informacije pohranjene na vašim partnerskim računima (uključujući poslovne podatke) neće se prenijeti na SingleKey ID. SingleKey ID omogućuje vam da se prijavite i dobijete pristup svom računu kod tvrtke Bosch i partnerskih brendova. Ne pohranjuje nikakve podatke na vaše račune, uključujući poslovne podatke koje prikuplja partner. Kako biste pristupili svojim poslovnim podacima, prijavite se na odgovarajuće račune partnera upotrebom SingleKey ID.

MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!