Skip to content
Kućanski uređaji
Prijava / Registracija

Što učiniti ako se na zaslonu pojavi "slavina" ili ako počne treperiti?

Simbol "slavine" na zaslonu će se pojaviti ako je došlo do problema s dovodom vode. Perilice rublja bez zaslona mogu pokazati trepereće LED svjetlo pokraj simbola slavine na prednjem dijelu uređaja. Slijedite dolje navedene jednostavne upute za brzo riješavanje problema.

4 pregleda za isključivanje poruke slavine na zaslonu perilice rublja.

1. Očistite filtar dovoda vode

Pogledajte videozapis s objašnjenjima o tome kako pregledati i očistiti dovod vode

Vodič korak po korak

Filtar dovoda vode može biti začepljen. Slijedite ovaj korak kako biste ga pregledali.

1. Isključite uređaj i odspojite ga od struje.

2. Zatvorite slavinu za vodu

3. Skinite crijevo sa slavine za vodu

4. Očistite filtar malenom četkom pod mlazom vode

5. Savjet: Za standardne modele i modele s Aqua-secure:

  • Očistite filtar na stražnjem dijelu uređaja
  • Uklonite crijevo
  • Kliještima uklonite filtar i očistite ga

6. Priključite crijevo i provjerite ima li propusnih mjesta

2. Pregledajte crijevo za dovod

Razlog zašto se perilica rublja ne puni vodom može biti blokirano ili zapetljano crijevo za dovod vode.

  • Malo izvucite uređaj
  • Izravnajte sva vidljiva zapetljanja

3. Provjerite slavinu i pritisak vode

Osoba zatvara slavinu za vodu

Provjerite pritisak vode slavine. Zatvorite slavinu i uklonite crijevo.

Plavo vjedro pod slavinom za vodu, coda istječe

Postavite vjedro pod slavinu i otvorite slavinu za vodu.

Iz slavine mora istjecati otprilike 10 litara vode u minuti.

Plavo vjedro pod slavinom za vodu, voda teče pod niskim pritiskom

Ako je pritisak vode prenizak, molimo obratite se vodoinstalateru da provjeri vodovodnu instalaciju.

4. Nazovite servisnog stručnjaka

Perilica rublja i dalje prikazuje simbol slavine? Nakon izvođenja jedne ili više od ovih radnji, vaša perilica rublja ne bi više trebala prikazivati simbol slavine. Ako problem još nije riješen, servisni inženjer bi ga mogao riješiti.

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Pomoć već stiže.

Dogovorite posjet na datum i vrijeme koje vam odgovara.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.