Pećnica je prestala raditi – brza pomoć od stručnjaka
Je li vaša pećnica prestala raditi? To je osobito frustrirajuće kada želite nešto skuhati ili ispeći. Rješenje bi moglo biti jednostavno. Jeste li provjerili osigurač? Možda je došlo do nestanka struje, a da to niste ni primijetili.
Ako vaša pećnica i dalje ne radi, pitanje je zašto. Ne možete isključiti ventilator? U tom slučaju, vjerojatno još uvijek radi i hladi vašu pećnicu.
Ako se indikatorsko svjetlo na vašoj pećnici ne gasi, preporučamo da provjerite jesu li sve funkcije zaista isključene. Jesu li svi gumbi postavljeni na 0?
Ponekad, vaša pećnica ne radi zbog zaista jednostavnog razloga. Primjerice, možda je došlo do kratkog nestanka struje u vašem domu. Zbog toga će se sat na pećnici vratiti na tvorničke postavke. Međutim, pećnica će raditi samo kada je postavljen sat (tj. točno vrijeme). Ako na zaslonu treperi „00:00”, pećnica neće raditi. Provjerite je li to uzrok.
Ako ste isključili sve te moguće uzroke, no vaša pećnica i dalje ne radi, ali štednjak/keramička ploča za kuhanje ispravno radi, preporučamo da se obratite Boschevu timu službe za korisnike. Pružit će vam brzu i pouzdanu podršku povoljnije od očekivanog.
Možete nazvati Boschev tim službe za korisnike za velike kućanske uređaje na broj 01 5520 888 (24 sata na dan, sedam dana u tjednu) ili ispunite obrazac.