Oznake za grešku

Pogledajte ispod što znače sljedeće oznake za grešku:

E16/F16 — Otvorena vrata

Zatvorite vrata perilice, a ako se još uvijek javlja oznaka za grešku, javite nam se na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E17/F17 — Premašeno vrijeme dovoda vode

Otvorite slavinu kako biste pustili vodu, a ako se još uvijek javlja oznaka za grešku, javite nam se na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E18/F18/d02 — Ne dolazi do odvoda vode

Uzroci ove greške mogu biti blokiran filtar crpke ili filtar dovoda vode.

Blokiran filtar crpke

1. Ispustite vodu iz perilice

Voda za pranje postat će jako vruća prilikom pranja pri visokim temperaturama.
Možete se opeći ako dodirnete vruću vodu za pranje.
Ostavite vodu za pranje da se ohladi.
Otvorite i skinite servisna vratašca.
Izvadite odvodno crijevo iz držača.
Uklonite brtveni čep i pustite da voda isteče u odgovarajuću posudu.
Ponovno postavite brtveni čep i čvrsto ga pritisnite prema dolje.
Upozorenje: Voda može biti vruća.
Uz pomoć odvodnog crijeva pustite da voda isteče.

2. Pregledajte crpku

Odvijte poklopac crpke.
Pažljivo odvijte poklopac crpke.
Imajte na umu da preostala voda može iscuriti.
Izvadite poklopac crpke. Očistite ostatke iz unutrašnjosti.
Očistite unutrašnjost, navoj poklopca crpke i kućište crpke.
Rotor odvodne crpke mora se moći slobodno okretati. Ponovno postavite i čvrsto zavrnite poklopac crpke.
Zahvat mora biti okomit.
Zatvorite servisna vratašca.

Pripazite:

Kako deterdžent ne bi istjecao izravno u odvod tijekom idućeg pranja ulijte 1 litru vode:

  • 1. u odjeljak II te,
  • 2. izravno u ladicu za deterdžent.

Zatim pokrenite program za odvod/pražnjenje i provjerite ima li propuštanja.

Blokiran filtar dovoda vode

1. Ugasite perilicu i isključite je iz struje.

2. Zatvorite slavinu za vodu.

3. Skinite crijevo sa slavine.

4. Očistite filtar (na kraju crijeva) s vodom i malenom četkom. Ako imate standardni ili model s Aqua-secureom odspojite crijevo s perilice i vidjeti ćete filtar na perilici. Izvucite ga s kliještima i očistite.

5. Priključite crijevo i provjerite da voda nigdje ne curi.

Zatvorite slavinu za vodu. Skinite crijevo sa slavine za vodu. Isperite filtar pod mlazom vode.
Za čišćenje upotrijebite malu četku.
Spojite crijevo i provjerite ima li curenja.

Ako se još uvijek javlja oznaka za grešku, javite nam se na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E19/F19 — Premašeno vrijeme zagrijavanja

Ovu grešku može riješiti jedino serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E20/F20 — Neočekivano zagrijavanje

Perilicu uključite i isključite. Ako se još uvijek javlja oznaka za grešku, javite nam se na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E23/F23 — Aktivirana funkcija AquaStop

Ovu grešku može riješiti jedino serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E25/F25 — Kvar senzora zamućenosti

Ovu grešku može riješiti jedino serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E26/F26 — Kvar analognog senzora tlaka

Ovu grešku može riješiti jedino serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

F27 — Kvar senzora tlaka >

Ovu grešku može riješiti jedino serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.

E28/F28 — Kvar senzora protoka

Ovu grešku može riješiti jedino serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.