Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da svoj prigovor mogu podnijeti u pisanom obliku:

a) U našim poslovnim prostorijama na adresi BSH kućanski uređaji d.o.o., Ulica grada Vukovara 269F, 10000 Zagreb;
b) Putem pošte na našu adresu BSH kućanski uređaji d.o.o., Ulica grada Vukovara 269F, 10000 Zagreb;
c) Putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte hr-legal@bshg.com

U pisanom obliku potvrditi ćemo primitak Vašeg prigovora.

Na Vaš prigovor odgovoriti ćemo u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, pa Vas stoga molimo da nam u svojem prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu pisanog odgovora.

Ikona u obliku siluete čovjeka, pokraj njega znak "plus". Simbol označava registraciju na MyBosch aplikaciju.
MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Kockasta ikona svijetlo sive boje na kojoj piše tekst: "Bosch Home Appliances Service" što je oznaka za servis.
Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Bedž ikona s tekstom ispod bedža: "Experience Bosch", što u prijevodu znači: "Iskusi Bosch"
Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Bedž ikona u obliku ikone lokacije na karti, s tekstom ispod: "Find A Dealer" što u prijevodu znači: "Pronađi trgovca"
Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!